nog 4 dagen - Reisverslag uit Assen, Nederland van Susan Poeder - WaarBenJij.nu nog 4 dagen - Reisverslag uit Assen, Nederland van Susan Poeder - WaarBenJij.nu

nog 4 dagen

Door: suzy

Blijf op de hoogte en volg Susan

13 April 2009 | Nederland, Assen

mien grutten jonges!! :| nog maar 4 dagen vol overmatige zenuwen, hyperactieve stressmomenten, slapeloze nachten en het niet in staat zijn tot fatsoenlijk eten.. zo erg is het!
vrijdag vertrek ik naar suud afrika (h) en zie ik mn vriendje eindelijk weer! :D
straks ga ik lekker naar mn werk, beetje afleiding, beetje rust aan mn kop. ik verlang zelfs naar arrogante, betweterige zeurende gasten, alles voor een beetje afleiding!
onze reisplanning ziet er goed uit, totally made by nick en erik (en met heel veel zeuren ook van mij (6)
vrijdag vlieg ik vanaf schiphol naar london heathrow, waar ik zal overstappen naar johannesburg. daar ontmoet ik erik en samen vliegen we naar Port Elizabeth
om een uurtje of 1 kom ik zaterdag aan in PE, waar nick en erik, mij en erik zullen ophalen.
dan gaan we metteen naar jeffreys bay waar we 2 nachten zullen doorbrengen in Island Vibe, in een heuze suite :P deze dagen gaan we surfen en een bezoekje brengen aan lionfarm seavieuw.
maandag bungejumpen van de bloukransbrug (216 m :| )overnachten in stormriver en de volgende dag naar oudshoorn waar we naar een struisvogelfarm gaan.
via l'hagulas naar kaapstad en daar een paar dagen verblijven. bezoekje aan robbeneiland, tafelberg en een wijntoer doen..
daarna zien we wel :P

peoples,
ik ga jullie bij deze verlaten :'( maar probeer zo snel mogelijk een internet cafe te zoeken en een berichtje te sturen!
love you!!

suus

  • 20 April 2009 - 12:09

    Annita:

    pff ik reis helemaal met je mee hoor. Vele keren per dag, denk ik: waar zal ze nu uithangen en wat zal ze nu doen. ik ben blij dat deze site er is, en ik hoop dat je het een beetje bij kunt houden.
    dikke kus je moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 7110

Voorgaande reizen:

18 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

A new adventure

17 April 2009 - 03 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: