nog 29 dagen te gaan! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Susan Poeder - WaarBenJij.nu nog 29 dagen te gaan! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Susan Poeder - WaarBenJij.nu

nog 29 dagen te gaan!

Door: suzy

Blijf op de hoogte en volg Susan

18 Maart 2009 | Nederland, Assen

over 29 dagen is het zover! mon grande journé naar zuid afrika!
17 april vertrek ik eindelijk naar het mooie land, waar ik aankom in port elizabeth.
Het is de bedoeling eerst even tot rust te komen in een suite in Jefferys bay, waar je tevens heerlijk kunt surfen. Vervolgens met de auto naar Kaapstad via Knysna waar we onderweg een bezoek zullen brengen aan een Lion Farm, bungeejumpen van de bloukransbrug en in Kaapstad een boottocht naar Robben Eilanden (waar nelson mandela 27 jaar heeft gezeten). Terug via Oudshoorn naar een struisvogelfarm en wijnproeven in Paarl. 27 april hebben we een safari tent gehuurd in addo elephant park. daarna was het nick zn plan richting Durban te gaan en daar onze laatste daagjes optimaal te gaan gebruiken. Een soort van planning :p zal wel helemaal anders gaan lopen, want we willen nog Kudu gaan eten in Grahamstown, quad rijden, sandboarden, dolfijntjes kijken, nick kwam met het briljante idee om te gaan haai duiken :| (not for me) zoveel plannen lukt natuurlijk no way in zo'n korte tijd.
anyways: samengevat: Port elizabeth, jefferson bay, kaapstad en weer terug :)
nadat ik een maand geleden overwerkt ben geraakt krabbel ik langzaam weer overeind, haal weer goede cijfers op school en op het werk gaat het ook weer redelijk. life is a bitch, but the show must go on.. en over 4 weken mag ik heerlijk gaan genieten, and finally the hard work wil pay off ;)

ik hou jullie op de hoogte!!

liefs,
suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 7113

Voorgaande reizen:

18 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

A new adventure

17 April 2009 - 03 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: