Cape Town the city that never sleeps - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Poeder - WaarBenJij.nu Cape Town the city that never sleeps - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Poeder - WaarBenJij.nu

Cape Town the city that never sleeps

Door: suzy

Blijf op de hoogte en volg Susan

24 April 2009 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Gister wezen shoppen in Cape Town. Maar niet echt heel veel gekocht. De eerste shopping mall was de "goedkope" om zo te zeggen. Dat was niet helemaal de bedoeling want wij waren op zoek naar Prada, Hugo, en Louis.. Dus na een rondje macdo(happy meal voor 2 euro :| ) weer in de auto gestapt en op weg naar Westfront, de haven van kaapstad. Daar vonden we Victoria, DE shopping mall van kaapstad. Te sicke lamborghinis, bently's, Ferraris heb mn ogen uitgekeken.
Daarna weer eens goed verdwaald en op een gegeven moment kwamen we in een winkel waar ze Gstar verkochten. LEUK! even kijken dachten we.. nou.. een vet oud shirt van bijna een jaar terug in NL, kost hier gewoon 1500 rand! dus pakaan 140 euro!
import he...
ff een souvenirtje gekocht en weer terug gegaan. net als de avond ervoor waren we in slaap gevallen :| best crappy want dan moet je om half 11 nog eens gaan beslissen of je nog wilt eten of niet. toch maar gegaan want t bed was al zo vertieft dat je niet lekker meer kon liggen. Even heerlijk uit eten geweest voor 7 eu pp :P geweldig toch!!
vandaag gaan we weer verhuizen. heeft ook wel weer wat dat je leeft uit een koffer en elke dag ergens anders slaapt. de ene keer super de luxe voor niks, en de andere keer crappy rooms ook voor niks trouwens :P vandaag gaan we opzoek naar een backpacker aan de kust van kaapstad. heb een gezien die een zogenaamde honeymoon-suite heeft, met hot tub en eigen keuken alles :D ff checke dus! als dat is geregeld gaan we de tafelberg op!
zo spoiled als we zijn kunnen we natuurlijk 45 rand betalen om met een kabelbaantje omhoog getakeld te worden, maar wij zijn echte bikkels!!!! jaja,, wij gaan lopen :P
met een conditie van een walnoot komt dat vast wel goed.. denk ik... hoop ik...
wahahahaha!! morgen gaan we naar robben eilanden, daar zit de gevangenis waar nelson mandela gevangen heeft gezeten. heel interessant allemaal.
dan als het goed is maandag, of dinsdag terug richting PE. we gaan nog op safari in addo elephant park, struisvogelrijden in oudshoorn, en nog een keer op safari bij Buhmans.
so... genoeg mee te maken hier!
maar ga zeker nog een keer terug want je komt ogen en oren tekort hier..

• 26 April 2009 - 20:06

Aly: